Lite fakta om mig själv då...

Jag heter Cecilia och är då helt crazy i Brittan och älskar allt hon gör och rör...
Jag är brunette men färgar men slingar mitt hår blont och har ibland i rosa slingor! ♥
Min klädstil är ganska varierande det kan gå från naturliga färger till chockrosa!
På fritiden så dansar jag, är med kompisar, bloggar, shoppar, Facebookar, Lyssnar på Britney's musik, redigerar bilder eller musik osv...
Endel i min skola tycker jag ser ut som Britney men jag vet inte riktigt om jag ska hålla med ♥
Jag tackar dom i alla fall för att dom säger så!
Mina bästa vänner är Tilde, Tea, Therese och Sophia ♥
Therese är världens största Lady Gaga fan! Seriöst! Kolla hennes blogg: www.tezzypezzy.blogg.se
Tea och Tilde är tvillingar och älskar Justin Bieber!
Sophia älskar nästan alla artister och har jättebra musiksmak!
Min dröm är att få träffa Brintey Spears och dansa för henne! Skulle betyda så mycket för mig ♥
Jag vet att jag är ung... 13 år gammal men jag kan dansa och älskar Britney, so why not?!?!?
Lite radndom fakta om mig:
1. Jag ryser varje gång jag hör låten "Hold It Against Me" för den e så bra!
2. Jag är otroligt svag för polkagrisar...
3. Jag har älskat Britney sen jag var liten ♥
4. Jag fryser enkelt.
5. Jag är livrädd för döden.
Hoppas ni känner mig bättre nu och har en liten aning om vem det är som bloggar!
Puss och gonatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0